Picknick.

idag har vi varit på picknick med I&F. for ända ut till galtström. var fint och mycket vatten, såsom vid denna tid. edwin tyckte dock inte om vår mat. tror det var potatissalladen han dissade. så vi ska göra gröt lite senare, hade jag tänkt. var mysigt och varmt. och imorgon ska det bli ännu varmare, och även söndag ska vara varmt. såg 21 grader plus på söndag. men vet inte riktigt om det är säkert. om så är fallet så blir det nog inte mycket kläder på.

edwin idag gick i bara tröja, en långärmad t-shirt och över den drog jag en kort ärmad t-shirt. och så byxor, gympaskor, och mössa. jag undra jag hur länge han behöver mössa på sitt lilla huvud. skulle behöva köpa någon keps eller liknande som ska användas i sommar och de dagar det är varmt. och jag kände på han medan vi var ute och han var inte kall. så tror knappast att han frös när vi var på vår picknick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0