Trött.

fått sovit som en kratta inatt. edwin vakna sex gånger inatt/imorse. hoppades jag på att han ville somna om i vår säng, men icke. så vi har varit vakna sen halv åtta, klev upp åtta. då edwin hoppade ur sängen själv. så det var bara att kliva upp. kan säga att man känner sig rätt mör i kroppen. efter klivit upp x antal gånger inatt.

skulle helst vilja sova och ta en dusch. men tror vi går ut, jag och edwin. är fin väder men blåser som attan. men en stund ute kanske man piggnar till. eller så börjar vi med en dusch. och går ut sen. får väl se vad som händer resterande av dygnet. kanske ett besök på sjukhuset eller om vi tar det imorgon, det tåls att fundera på. och en liten sovlur tänkte jag mig medan edwin sover middag. annars kommer jag få ont i huvudet av lilla minsta och humöret väldigt lätt irreterrat, vilket det redan är...

nu ska jag tvätta av min yoghurt'iga son. som förgyller mina dagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0