Bakning.

man kanske ska ta och börja baka till lillemans födelsedag på fredag. jag beslutade att inte göra något mer än cake poppsen, skumrutorna och dumlekakorna. då jag fortfarande har saker kvar i frysen och tiden kommer inte hinna med. dock väldigt sugen på att göra rulltårta. men ugnen kommer vara ochuperad imorgon med tårtor. så jaa, jag beslutade att köpa en rulltårta och ett paket singoalla.

har även idag handlat mer till tårtorna. garnering och så. dock så fanns det inte blått strössel, som jag ville ha. så köpte en förpackning med grått-, grönt-, rosa-, gamel rosa- strössel i. blir nog bra det. sen lite balonger och sånt. har även idag köpt ask till edwins kritor och gardiner till hans rum, även glas i plast slank med. då edwin borde lära sig att dricka ur riktigt glas snart. plus så är de nog perfekt om man ska grilla utanför oss. man kanske ska styra lite sånt i helgen. då det snart börja bli för sent för grillning. då det börja bli så kallt. vi får väl se hur vi gör...

ska ta och börja med att plocka ur diskmaskinen. sedan plocka i den. sedan göra dumlekakorna. eller om jag gör skummet till rutorna då hushullsapparaten kommer snurra i en 30 min med allt i. kan man göra dumlekakorna då.. blir nog bäst så.. sedan mat, och ikväll cake popsen.. vilket schema jag fick ihop ;)

cool lampa från ikea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0