Beslutångest.

nu ska bara bollarna in i frysen så är bakningen klar för idag. dock står tömmning och i plockning av diskmaskin kvar. men eftersom disken var lite blöt så fick det snällt vänta. men det ska göras innan jag lägger mig ikväll i alla fall ;) har dock inte plockat undan leksaker, så det får göras imorgon när första tårtan är i ugnen. liksom byta gardiner på edwins rum. kommer bli fint. dock ville jag ha panellängder, då det är såna därinne. men fann inga på ikea, kanske nere. men hittade ett par för 99 kr som edwin fick så snällt välja.

lite beskutsångest har jag nu oxå. är en bra film på sexan, familj på väg. sett den förr. och den påminner så otroligt mycket om päron till farsa filmerna. och så vill jag se livet på bb på femman. så det får helt enkelt bli zappning :P men en känsla av att jag kommer se mer av livet på bb, då det ändå bara är en timme..

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, det kommer säkert gå toppen :). Tack! Inte alls roligt att se de små sjuka

2011-08-18 @ 13:38:27
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0