Bussrutt.

lite braigt blir det i alla fall med den nya turen bussen kommer gå. desto mer jobbigt för de som jobbar på sjukhuset, eller de gånger man åker dit och måste byta buss.. men tyvärr så åker jag fler gånger till birsta än sjukhuset. så mycket bättre i roande syfte ;) och ett nytt nummer, undra hur många gånger man kommer kliva på fel buss?? :)

så nu slipper man vänta på bussen i två timmar sist för att ta sig ut till birsta. nu blir det liksom sitta kvar på bussen som gäller och räcka ut tungan för de som vill kliva på. tyvärr blev jag väldigt skadeglad för tillfället :P men som sagt, desto mindre roligt för de jag känner som jobbar på sjukan. och de få gånger man ska dit, typ i april då det är återbesök. får hoppas på att pappan jobbar så han kan skjutsa oss (och följa med så klart). men nu tänker jag liiite väl för långt fram i framtiden ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

ja, det är ju jättesynd om mig nu!!! Drygt att dem ska hålla på att byta.

Tur att vi får tillbaka bilen snart. :P

2011-08-11 @ 14:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0