Dove Express Intensivbalsam.

Nu är tiden ute som buzzador för Dove Express Intensivbalsam. och jag tycker det blev en skillnad på en gång i håret. det hände någon gång jag glömde bort att balsamet skulle verka så jag sköljde ur det på en gång. och jag tycker att det ändå gav en skillnad. och en gång testade jag mitt vanliga balsam, och vilken oreda jag fick till hår. massa små tover och "hårdare" hår. men när jag använde Dove Express Intensivbalsam igen så försvan alla sympton från det första balsamet igen. så testa detta balsam om ni inte har gjort det redan! det ger resultat.


Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej.

2011-08-24 @ 10:26:59
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0