Harry Potter-maraton.

jag har direkt inget att blogga om. ingen större lust heller. men det kommer, det kommer. ska försöka se en till film av harry potter idag. men jag är sugen på att komma utanför dörren något idag oxå. så få se. vi såg två filmer igår. tänkte se en till men då skulle det bli sena natten innan den var slut. så den fick vänta till nästa gång. vi håller på att se alla harry potter filmer då jag har glömt/inte sett alla. men vissa saker kommer man ihåg. och nu hänger jag med i alla roller oxå, vem som är vem. vilket jag inte gjorde förr när jag såg dem. är väl för det var så längesedan man såg den filmen som var innan osv. men en sak förstår jag fortfarande inte. det som hela serien utspelar sig på. varför vill den onda döda harry potter?? jaa, han dödade hans föräldrar. men varför ville han döda dem från första början?? det sas i nån av de första att föräldrarna inte ville gå med i hans team, eller stod på hans sida. då förgörde han dem som satte sig emot.. men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0