Nagel i ögat.

nu är det inte bara pluppen i halsen som är irreterande. klippte edwins naglar. och en sprätte upp i mitt öga. det skaver och har sig. försökt att blinka som en tok, men det hjälper inte. försökt att gnugga lite lätt, hjälper inte. försökt att blinka i vatten, funkar inte heller. sen dog mina idéer. så får gå med nagelbiten i ögat ett tag. så borde den ge med sig, förhoppningsvis.

tror nästan att jag oxå gör kväll nu, eller strax. hela dagen har gått åt skogen på ett eller annat sätt. tappat sjukt mycket i golvet. inget som gått sönder eller av värde, som tur är. men störande ändå. så jag sätter mig nog på rumpan resten av kvällen. alternativt hoppa ner i sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0