Planer.

edwin somna. så han ska få sova en timme i alla fall. imorgon ska vi hitta på något har jag bestämt. bara hans pappa kommer ihåg kepsen. kommer få påminna han x antal gånger bara. tänkte i alla fall att vi skulle ner på stan och kolla in drakfestivalen. då på fredagen bruka vara massa lag som tävlar (typ timrå, giffarna, dragons, osv) bruka vara rätt så roligt. mycket folk dock som oxå ska kolla. "bråka" om platserna vem som ska se mest, typ. så när det är grenar på land bruka man inte se så mycket. men tur som är bruka de prata i en mick som man hör i alla fall. annars är det roligt att kolla in allt folk runt omkring på stan. halv sju tror jag det börja. få se om man pallar att gå in. blir lagomt för edwin att somna i vagnen då, antar jag. M jobbar. så får se om jag hittar mig något sällskap eller om jag går in och ser vart det leder.

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Ja hon har blivit så duktig. :)

2011-08-12 @ 09:20:37
URL: http://minbebis.com/blogg/elinlundberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0