Tvätta?

Undra vad man ska hitta på idag??

borde egentligen ta mig till birsta nånting. då vinterjackorna försvinner i ett nafs vid den här tiden. men känns lite konstigt att köpa en vinterjacka nu i augusti.. men min jacka jag haft ett tag kommer verkligen inte hålla denna vinter. kanske när det är milt ute. men när det är kallt, näää. inte för den är varm. men dragkedjan är verkligen utsliten på den. så alternativt är att jag går i ide i vinter. och så "kräsen" jag är kommer jag inte hitta någon bra jacka, men vi får se. därför tänkte jag börja leta redan nu, så finns förhoppningen att jag kommer att hitta någon :P

men inge kul att gå på birsta själv. jag har ju edwin. men ändå inge kul. och inge kul att leta efter en jacka heller. gillar inte att lägga pengar på något som jag egentligen inte vill ha, men måste ha.. handla åt edwin tycker jag är kul. men mina presentkort jag fått i julklapp och födelsedagspresent ska gå till MIG. och de från i julas måste handlas upp innan jul..

men jag tror vi går ner i tvättstugan och hoppas på att det finns någon tid idag. så har vi det gjort i alla fall. inte för det är mycket tvätt, men skönt att det försvinner det som ligger där. mest är det edwins kläder, min lilla skitgris ;)

vad vintrigt mitt inlägg blev. det vill vi inte ha. men vädret idag känns som det inte är långt borta. ge mig värme och sol!!! då är jag glad.

Kommentarer
Postat av: Jenny Broberg

Hej sis! Jannice har ju två jackor från mig som inte hon kommer att kunna ha i vinter. En beige & en svart! Kolla med henne :)

2011-08-25 @ 19:25:11
URL: http://jennybroberg.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0