Maten.

maten blev lite halv misslyckad. inge fel på smaken. blev väl kanske liite lite bönor. men bara edwin får så är jag nöjd. men den största besvikheten ligger i att paprikan jag köpte var dålig. båda två. jag som bruka vara så noga. var inte det denna gång, tydligen. den röda paprikan var mjuk i botten och massa äcklig vätska. den gula var liksom lite luden på insidan. var två små bitar som var okey. men smakade och det var inte gott. så de hamnade inte ner i maten i alla fall..

ska handla paprika till imorgon. då det blev mat kvar. så imorgon kommer maten blir såå mycket godare.

Kommentarer
Postat av: Deer

Åh Mari, jag hoppas verkligen det! Förra veckan bakades det bullar och jag har bäddat och bäddat om i hans säng, dagbädd och vagn, tvättat kläder som en galning och nu finns det inte mycket kvar att göra. Förutom att torka köksluckor och snällt vänta...



Kram

2011-08-16 @ 10:41:10
URL: http://www.minbebis.com/blogg/deer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0