Dagens få händelser.

idag har vi shoppat, eller vi nu ljög jag snarare M, alla julklappar. bara mina enstaka kvar som vi ska ta på tisdag efter jag lämnat edwin på dagis. sen handlade vi på ica maxi, hittade julklappar även där. sen handling till lite julgodis. maten vi ska ta med på julafton, de jag skrivit upp mig på dvs. ska väl tillverka salat oxå. ett måste, tycker jag.

sen var vi så trött så vi tänkte. mat, sibylla. men då däckade edwin i bilstolen. så vi fick tänka om. bjöd in hos på mat hos edwins farmor istället. våfflor. var faktiskt gott. jag som inte gillar det, egentligen. sen var vi där rätt länge. kom hem vid tio. slängde edwin i hans säng. som nu sover så sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0