Fyrverkerier.

har fortfarande beslutsångest.

vet inte hur jag ska göra ikväll vid tolvslaget. vill se fyrverkerierna vid hamnen och får att se dem måste man gå mittemellan vårat hus och de nedan för. för 24:an skymer så kommer inte se annars. alternativt är kanske gå uppåt mot vägen. men saken är den att edwin lär sova då.

så jag velar mellan att låta han somna i soffan och väcka han närmare tolv. klä på oss och gå ut. eller om jag ska smyga ut själv. för han lär sova. men tänk då om han vaknar och jag inte är inne. känns som att den risken törs jag inte ta på nyår. speciellt då han fortfarande är små täpt.

och samtidigt ett fyrverkeri. är det verkligen ett måste att se.?.


känsla av att det kommer bli en kväll/natt i soffan. och edwin får sova i sin säng. så får jag kolla igenom fönstrena på hemmaplan. och då kommer nackdelen med att bo längst ner. kommer inte se ett juta. eller så får jag se fyrverkerierna på tv´n. kanske är säkrast så ;)

men som sagt. helst vill jag se det vid hamnen men vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt. tips någon.?.

Kommentarer
Postat av: Raggaranki

Ja det är en fördel att bo högst upp ändå :) Även om jag vill bo längst ner! :P

2012-01-02 @ 09:19:06
URL: http://raggaranki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0