Sen kväll.

bara för jag hamnar i sängen väldigt sent så kommer edwin vakna ännu tidigare. nog kanske likabra att bädda ner sig i soffan på en gång.

men tjänar lite tid på detta. då jag fyllt i massa till olika julkalendrar. är några kvar som inte sker automatisk 00:00. så de får jag ta imorgon. sen är det säkert nån man glömmt oxå. men det löser sig imorgon.

för imorgon ska vi upp tidigt, om nu inte edwin vaknar tidigt. för M ska klippa sig. och så hoppas jag på att edwin oxå får sig en klippning. fast väldigt svårt att klippa han men tror vi ska testa en ny sak imorgon. att jag tar han i knät, det kanske går lättare än att M sitter med han. vi får se.

sen ska vi på stan och kolla på eric saade. med mamma och lea. lea som vill se jag och edwin följer med. en känsla av att jag och edwin kommer hamna långt bak med vagnen så får mamma och lea gå framåt. lär vara fullt med tonårstjejor som vill se han, plus alla barn som är tokiga i han.

men nu är det God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0