Skräppost på mailen.

jag har börjat fått så sjukt mycket skräppost på mailen. allt med engelsk text. öppnar inte allt, så klart. och de få jag öppnat har varit på engelska. och så ser man titeln. och allt med skicka ditt namn, adress, osv, osv. och sånt tror jag liksom inte att jag tänker göra. bland annat ett från hotmail som bad mig skicka mitt lösenord. och det tror jag verkligen inte på. bara att slänga och se glad ut. och hoppas de inte menar allvar. men det tror jag inte. skulle då inte hamna i skräpposten.

och i skröäpposten kollar jag jämnt när jag loggar in för det kan hamna saker som inte ska vara där. och det är inge bra. ibland något i min mening viktigt.

Kommentarer
Postat av: Raggaranki

och jag brukar aldrig öppna mailen i "skräppost" utan raderar dem direkt :P Och inte det är nån som förvarnar innan att deras mail hamnar på "skräppost" eller om jag ser direkt att dem inte ska vara där så klickar jag ju självklart på den. :)

2011-12-15 @ 09:57:31
URL: http://raggaranki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0