Sover.

får nog tänka om. edwin sov. hostade. och spydde. så han hostar tills han spyr även i sömnen. utan att vakna av det, mer än nånting därimellan. så snabb som jag var tog jag bort. det lilla på han och det som kom på kudden. vända lite smidigt på kudden så han får en ospyig sida uppåt. får byta sedan, när han vaknar eller något. och denna gång kom det på den ena snutten. så i med den i en handtvätt i tvättstället. ska strax gå och röra om där igen. sen hänga den på tork så den är torr imorgon. tur som är han två stycken av alla favvosnuttarna. eller nästan den med stjärnor finns det bara en av. men den används mest när vi är på resande fot, typ i bilen, vagnen, osv.

så jag tror vi bänkar oss i soffan inatt. om jag nu kommer somna. dels så ligger lilleman mer än över halva soffan. så fall måste jag upp med han och strukturera om då han ligger på ett lakan. eller så får jag tränga ihop mig på de två små ynka bitar han har lämnat. vi får se hur det går. känns som att jag inte kommer tordas somna om han skulle vara sovande och spy igen.

nu börjas det för övrigt skjuta raketer här i närheten. alltså närmare än förrut. så han kanske vaknar av alla smällar. vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0