Trasig.

tvättade idag. gick väl sisådär. torktumlaren ville inte funka. det stod "stäng luddfilterluckan" vilket jag hade gjort om och om igen. hade bara tre nattlinnen som var blöt som skulle torktumlas. men hade även all 60-tvätt torr, som skulle tvättas. och både jag och martin har väl lite halvkris på den fronten. jag har väl ingen super kris men vill gärna ha lite saker som ligger i just den tvätten.

så jag ringde felanmälan när jag kom upp igen. fick då springa ner igen med denna i mobilen då det kunde vara någon motagare som fått ludd på sig. så försökte greja med henne i telefonen men det funkade inte. testade stänga av huvudströmmen som hon sa men det hjälpte inte heller. så fick skriva en lapp och sätta upp på maskinen. skrev "Trasig! Felanmäld 21/12" så fick lov att ta tvättstuga imorgon oxå. men då i den andra tvättstugan. få se om den hinner bli fixad innan jul eller hur det blir. spännande att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0