Väntning.

väntar så snällt på att min sambo ska vakna. så vi kan dra ut till birsta såsom alla andra denna söndag. ska även ut på tisdag, och det längtar jag så mycket till. eller hur det var... men på schemat idag står det i alla fall shopping såsom i mat och blöjor och diverse andra grejor på ica maxi, typ. ska kolla över saker till julgodis oxå, så man kan börja med det på kvällarna oxå.

igår kväll dukade jag upp så jag slog in massvis med julklappar. och det allt framför tv´n. gick smidigt. har några paket kvar att slå in. och mer lär det komma idag, och på tisdag. tycker det är roligt att slå in. så inte mig emot.

nu hör jag röster så dax att hoppa ur soffan, och göra sig riktigt klar för dagen som väntar.

Kommentarer
Postat av: Raggaranki

ska på Birsta på tisdag jag med :) Dock själv då Ekan jobbar :/

2011-12-18 @ 17:28:43
URL: http://raggaranki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0