Yr.

sedan igår har jag fått yr-attacker eller hr jag ska uttrycka mig. ni vet hur det känns att resa sig för fort? fast jag har fått det från massa olika ställningar. från liggandes till sittandes, från sittandes till stående, böjer mig ner, går i trappor, även när jag vände mig i sängen i natt, förrut i badet. det går fort över, men så störande att man knappt törs röra sig. typ. fast läst att det ska man göra, för att bli av med det fortare..

men fundera på om det är nån kristall som lossnat eller något i den stilen. men det kosntiga är att det kom i samband med förkyldningen, vilket jag typ är bra i från nu. kanske har något samband. men men. få se hur det går. om man måste ringa vc eller inte, men tror att jag klarar mig utan. tror det är något tillfälligt. känns som det är lite bättre idag i alla fall. får väl se framemot kvällen, då det var värst igår.


Kommentarer
Postat av: Cindy

Vad jobbigt, har själv haft sådär. Brukar aldrig vara yr och jag blev yr typ 2 månader efter min senaste förkylning, vet inte varför det var så, de kunde inte haft nåt med förkylningen att göra. Hoppas det blir bättre.

2011-12-12 @ 11:27:21
URL: http://cindynilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! Du har nog samma som mig! Ska till VC i morrn ;)

Jag har vätska i örat som aldrig läker,därav att allt snurrar,slår lock,värker.

För min del är enda utvägen operation,plaströr eftersom det är svårläkt. Ska skaffa en remiss i morrn,för jag blir tokig :D

Om du får det där med kristallerna så blir det ännu värre,du spyr och kan inte ens stå upp. Så sa min läkare iaf :D Kram på dig o hoppas att öronen blir bättre :)

2011-12-12 @ 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0