klätterapan.

igårkväll när jag och edwin bada. så gjorde han något nytt. nått modigt :P han satt ner, tvekade, men gjorde det ändå. la läpparna på vattenytan. och det var jätte kul. så han gjorde det igen igen och igen.. massa gånger och ibland kom till och med näsan under vattenytan. man såg när han planerade sin doppa munen i vattnet, eftersom han laddade. så sött..

och så var vi och hälsa på granen som var hundvakt. när vi kom hem så gjorde jag som alltid. gick in i lägenheten med grejor. och ropa på lilleman. men han kom inte. så jag tänkte väl att jag går oh hämta han.. men då har han klättrat upp för trappen! han var ända där trappen vänder, så en halv våning klättrade han...

så nu har klätterperioden börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0