ramling.

dåligt samvete. när jag skulle låsa dörren imorse så ramlade edwin nerför trappen. eller rulla är nog det rätta ordet. så en halv våning rullade han. skyndade mig dit och tog upp han. men grinet försvan fort när jag kom. och det verkade som han inte hade gjort illa sig. så kanske tur att han hade full mundering på utav overall osv..

förhoppningsvis så har edwin lärt sig att inte gå för nära trappen. men jag antar att han inte har lärt sig något. så får väl fösa han åt andra hållet när dörren ska låsas. men det enda är att när vagnen ska med så går det inte ens att fösa han åt det hållet eftersom vagnen och dörren tar upp alltehopa... får se hur jag kommer lösa detta problem hädanefter..

Kommentarer
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~~Alexander 100725~

Du får ta ut vagnen först, sen Edwin och hålla i

honom i handen/ha honom i famnen medan du låser dörren. Svårare än så behöver det inte vara. Alternativet är att han får sitta i vagnen tills ni kommit ut. :)

2011-02-17 @ 10:48:26
URL: http://blendshes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0