seg.

är trött och seg i huvudet. men egentlign inte så konstigt med tanke på så lite sömn jag fick inatt. och idag ska jag nog gå och lägga mig ännu tidigare. just för denna natt lär bli likadan. men jag själv med hosta.. men ska se tv först ;) sveriges mästerkock. sen får vi se om det blir sängen eller något program till. känns lite tidigt att lägga sig själv vid nio..

mat har jag gjort idag oxå. korvgryta. så det räcker nog till imorgon oxå, om vi har tur.. men det är så störande. bara för att vi är utan ugn så kommer man bara på maträtter som det behövs ugn till. och då ska det sägas att vi använde inte ugnen speciellt mycket innan den gick sönder.. men man vill gärna ha allt fungerande. och kanske på fredag ska de komma och kolla. och om det inte går på reklamationstjosan så får vi betala 620 kr för en servicetekniker kommer och endast kollar på ugnen. suck. hoppas det går på det, men samtidigt ska det inte hända det som hände på en normal ugn. och garantin har gått ut. och ugnen är bara 1½ år..

nu ska jag börja fundera på att lägga lilleman. han är trött. men lär vakna och skrika vid elva, som vanligt. plus att det lär ta en timme att somna fast han är trött. han bökar på så mycket. tänder och släcker lampan osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0