bra kombination?

igår låg jag mest hela dagen. fick feber oxå, vilket är ovanligt för mig. kunde knappt gå här hemma. vinglade omkring kändes det som. och böja sig ner var det inte ens på tal om. idag är det bättre. men magen bubbla lite lätt än. men börja bli lite "hungrig" på mat.  men vad ska man hitta på?? martin blev sjuk till dag, samma som jag igår.. íngen av oss har spytt.

och edwin han är bättre men är fortfarande väldigt lös i magen. det läckte på golvet för en stund sen. trevligt? martia sa något klokt, att eftersom han äter flytande så är det inte konstigt. men tror ändå inte att man kan räkna med att edwin är frisk. med tanke på HUR löst det var och hur det bubbla i hans mage strax innan allt kom ner i blöan... just nu sover han en stund.

och till råga på allt har vi inget vatten!!! så jag törs inte gå på toa fast det skulle behövas. jag väntar.. men har en känsla av att det kommer dröja. står x-antal fordon vid busshållsplatsen och grejar. det blinka gult och har sig. så hoppas på att denna vattenläcka snart inte är någon vattenläcka längre utan är lagat. och vi kan gå på toa igen. och ha vatten. har lite lite vatten i kranen, varmvatten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0