feber.

jaha. det gick länge innan edwin blev sjuk. ikväll hade han en temp på 38,7. så han fick alvedon. hängig på ögonen är han oxå. jag ringde dagis på telesvararen och lämnade meddelande. frågade även på den hur det kommer gå med resterande av inskolningen??? hoppas de ringer upp imorgon. har lite dåligt samvete för att edwin blev sjuk men vad ska jag gära??

och en läkare sa till mig att barn inte får feber bara för att och att de bara har en febertopp, kan inte försvinna och komma tillbaka. så få se imorgon om edwin blivit snorig oxå. då säger jag hej då till dagis på fredag oxå, suck.. och på dagis gäller minst en feberfri dag hemma, så därför vi inte kan gå imorgon...

och edwin som skulle lämnas själv imorgon. och sova för första gången på dagis. det jag får mest dåligt samvete för är att de tagit in en vikarie just för edwins fröken ska kunna vara bara med edwin. men som sagt, vad kan jag göra åt saken?? han har feber och de har sagt att inget dagis förrän en feberfri-dag hemma, vilket är helt riktigt.

så jag hoppas verkligen att de ringer upp imorgon. eller om man själv kanske ska ringa efter lunch när alla barn utom ett sover???

och jag tror jag själv håller på att bli koko. huvudet känns tungt och den eviga klumpen under hakan har dykt upp. vilket ofta leder till att jag kommer inom några dagar få ont i halsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0