kiss i säng.

när jag skulle lägga mig igår och bortstade mina tänder. så vakna edwin. skrek och hade sig. så jag gick in, tänkte även bre på han filten. kom in och såg att edwin var utan blöja!!!! fick känna så jag inte gjorde något misstag. tände lampan. och utan blöja var han!! blöjan hade han som kudde. och så låg hans lilla kropp i en stor kisspöl.

så upp med en grinades edwin. lade ha på golvet där han fick grina. byte hans sängkläder och hängde det blöta på tork så det torka innan det slängs i tvättkorgen. satte mig på fotpallen med edwin i knät som jag bruka när edwin grina som han gjorde. han blev lugn men när jag testa och lägga han igen så var det samma sak.

tog han till vår säng där han fick lugna ner sig. och så vaknade han till bättre. såg kissen som han blev tvungen att försöka klappa osv. efter en halvtimmes gosande så testade jag igen med hans säng. och denna gång gick det mycket bättre. han somna.

men jag förstår inte hur edwin lyckades få av sig blöjan??? så hädan efter ska edwin ha på sig antigen pyjamas, kalsonger eller något annat över blöjan när han ska sova. för tur i det hela att jag redan vaken. men tänk om det var mitt i natten, inte så kul då att bya sängkläder då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0