uppdatering.

det var då längesen jag uppdaterade här. men har direkt ingen super lust. och sjukt ont i magen har jag förtillfälle. fast det börja lätta lite men gör ändå sjukt ont. fick "lov" att öppna colan. vilket jag snart ska göra. inte direkt ätit något idag heller. en hårdbrömacka med smör och en mugg varm/ljumen oboy till frukost, sen lite fika hos mamma som jag pressade ner. känner att jag vill inte äta något heller, rädd att det vänder och kommer upp igen.

edwin är bra. är väl så pass pigg så han kan väl gå på dagis. men han äter så dåligt. och så gör han nått fjant såsom han ska spy men gör det inte. så magsuka tror jag han inte har för då skulle han spy när han gör det han håller på med, och det är inte vid varje mål heller utan oftast vid middagen.. så jag ska testa nån dag att inte ge han mjölk, inte för jag tror det är felet men men.

oxå är han sjukt hård i magen. har väl inte bajsat riktigt sen han spyde som en tok i söndags. några ynka hårda "spelkulor". så idag har lilleman fått russin, egentligen ganska få för vad som skulle behövas men får väl mer imorgon. liksom katrinplommonpurén ska ner imorgon på lilleherrn. Vet någon något mer som är bra för hårda magar??????

(vad jag ogillar detta tagentbord. det hoppar över visa bokstäver. och det är olika varje gång men oftast a,e och n.. de man använder mest liksom... tror det är nå skit under, bör väl lossna snart...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0