Badet.

gick super att bada igår. en kallsup fick det bli. men då till en början rädd edwin. men efter en liten stund ville han ner och leka igen. han skulle ha alla leksaker i poolen. ställde de på land så han stod upp och lekte med de via kanten. och jag satte först brevid han på kanten. men satte mig senare i poolen med ett ben på varje sida av edwin. så när han ville gå så fick jag ta han i handen. vilket jag håller på att lära han. han kan liksom snubbla till.

vi tog en glass var. fikade lite melon och kakor. sen blev edwin trött så fick vagga han en stund i vagnen så somnade han. sen var det dax att packa ihop och gå hem. men en helt braig dag blev det..

nu ska jag göra mig klar för att gå på stan och kolla lite på gatufesten. edwin är nästintill klar. ett par skor, keps och en t-shirt på han så är han klar. desto mer grejor fattas på mig. plus så ska jag fixa liten vatten till herren. är varmt idag oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0