Bilbingon.

ingen vinst på bilbingon. men en mysig/trevlig kväll. edwin härjade runt i framsätet. testade alla knappar och rattar. lekte med bältet. jaa, allt hittade han på min buse. men så klart man måste utforska ;) gav han leksaker men det dög inte. de gav han nämligen tillbaka :P

han somnade när han fick sin napp och snuttefiltar. hade med mig kaninen. vi lade till han, eller snarare M, så han låg bättre. och bredde på han en filt. men efter pausen så vaknade liten igen. ville sitta så fick hjälpa han. och då somnade han sittande. men vaknade när M försökte lägga ner han. så han fick lite vatten och kaka. sen härjade han runt igen. fast lite lugnare. såg några ungdomar utanför bilen som han så klart försökte impa på, men det gick inge vidare..

så nu är vi hemma. edwin har förhoppningsvis somnat i sin säng. jag ska fixa ihop ett paket. och sedan gå och lägga mig. imorgon ska jag hänka på min syster till hennes plastbror med familj. har varit hos dem förrut då deras älsta är likagamal som edwin och även hon prematurfödd. on nu har de fått en till liten :) ska bli mysigt och roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0