Huvudvärk.

mitt huvud värker. vet dock inte vad det är för typ av huvudvärk. lite vätska, spänning, något annat, eller helt enkelt en vanlig.. fick kliva upp imorse och ta en alvedon. men tyvärr lutar det åt spänningshuvudvärk. edwin bruka sparka/slå till på axlar/rygg och det gör så fruktansvärt ont ett bra tag efter. men men. vet att det snart kommer gå över om det är spänningshuvudvärk. ge det nån dag eller två. när kroppen vant sig så bruka det gå över till nästa gång...

så idag ska jag ta det lugnt. vilket är lite svårt med en liten krabbat som lätt blir undersimmulerad, och har en egen vilja av stål. denna kamp om att inte ha nappen dag-tid bruka ibland slå lite hårt på han. det är väl nu han kommit på det. fast jag kört det i ett år nu. är väl nu hans napp behov är starkt. han har till och med börjat suga på händerna. och det sker oftast omedvetet, tror jag. så då är frågan om jag ska börja ge han nappen mer?? hitils har vi kört nappen när man sover. och när han stoppar in sina händer i munen så är man där och drar ut dem och påminner han om att man inte får suga på händerna.. få se om det funka i längden. känns om han får använda nappen mer så kommer det bli otroligt svårt för han att sluta den dagen han ska sluta med den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0