Rygg ont.

kollar på en rolig film på femman, Norbit. och har sjukt ont i ryggen. tiggde åt mig massage. men jag gav upp. gjorde så sjukt ont. lite bättre kanske det blev men inte bra. är typ som nackspärr men längre ner i ryggen. är väl resultatet när man burit ett kinkit barn, dock så satte jag mig på golvet med han. och så badade vi, då måste man oxå bära om man går på djupt vatten. men han var duktig och kunde släppa min hand och poa på själv. men kanske en stor anledning till det är väl att C var med och lekte han med. så roligt att se pojkarna nu. börja bli mer leka tillsammans. ena skvätte vatten i fontänen så skrattade den andra och gjorde samma sak. och samma saker skulle de göra, om de såg varandra. plocka vinbär (både svarta, röda och vita) farmor har även krusbärsbuske som vi besökte ;) de lekte tillsammans själva i lekstugan, utan någon vuxen. de hade nog jätte roligt i den. och nästa år kan nog T vara med och busa oxå.. roligt med släkt i samma ålder.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är skittrist. Man blir liksom inte helt låst eller handikappad för att man får barn, inte jag iallafall. Jag älskar att umgås med folk så klättrar på väggar om det går alltför länge mellan gångerna. Sen umgås jag jue mer än gärna med barn såklart, med Ofelia och sådär, men just den här gången såg jag fram emot att bara få vara jag. :-)

2011-08-02 @ 17:55:32
URL: http://xarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0