Super 8.

måste bara säga att jag och martin åkte på bio igår. jag fick nån impuls grej. så fixade barnvakt. edwins farmor kom hit så då kunde edwin gå och lägga sig om han blev trött. fick visa henne vart alla grejor var osv. men allt hade gått bra i alla fall. senare kom även H. U var busig och skjutsade hit han efter han stängt jobbet.

och kan säga att det var typ två årsedan. kanske mer 1 ½ år sedan jag var på bio, eller vi.. och det var omgjort. säkert längesedan de har gjort som det ser ut nu. men smart i alla fall att ha kiosk och biljett i samma. dock så hade vi reserverat biljetter så vi fick stå i två köer i alla fall. men hade tid på oss så ingen bråtska. snarare något att göra ;)

filmen vi såg var i alla fall Super 8. var en bra film. dock så var det inte stephen king som hade gjort den. som min käre mor sa, måste hört/läst fel. var stephen spielberg (eller hur det stavas) som hade regisserat. men sak samma så var det en bra film. hoppade till ett par gånger kan jag säga. berode väl mest på ljudeffekterna, antar jag. fast skulle nog hoppa till hemma oxå fast inte på samma sätt. och så tyckte jag det var lite högt ljud, men beror väl på att man är van att ha lågt på tv´n hemma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0