Tvättar.

tvättar och städar är det vad vi gör idag. jag funderade ett tag om vi skulle åka och kolla in nya biltema men tror vi skippar den idéen idag. blir nog en hemma dag med massa plock och greja.. måste dock åka på affären och handla. bland annat mjölk om jag ska kunna göra stuvade makaroner.

och nu sist jag var ner i tvättsugan såg jag att tiden som någon hade bokat var borta nu. så fundera på om jag ska köra i båda tvättstugorna, 16-19. och börja tre i den jag inte använder eftersom den står tom. inte för jag har så många maskiner kvar. men bra om man får bort. kan man passa på att bädda rent oxå. har gjort det i edwins säng. våran kvar. vilket jag tänkte ta med mig nu. plus handdukar och förhoppningsvis den sista med kläder. dock är det många huvtröjor för M så tror det inte kommer torka så snabbt. skulle ha börjat i den ändan istället, men men..

hungrig börja jag bli oxå. kanske ska se till så det blir en tidig middag och kanske nått slags kvällsfika, typ räkmacka eller nått ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0