Lady Gaga.

men vad jag har fastnat i Lady Gaga. hennes nya album. om ni inte hört det så lyssnar på det. dock lyssnar jag med sorg för jag vet att jag snart lyssnat mitt max på de låtarna för denna månad. så då får man hitta nått annat som man kör om och om igen, så tar det slut osv.. har även snart lyssnat klart på max tiden på spotify, såg jag.. suck. varför började de med sånt?? tycker jag om de ska ha det på det här visset kan de plocka bort reklamen som kommer varannan låt. så kan jag köpa konceptet på ett annat vis...

Kommentarer
Postat av: Jenny Broberg

Varför de gör så? Är för att artisterna som gjort musiken måste ju få betalt på något sätt? Tänk dig själv att du har lagt ner svett & tårar i din musik,så kan vem som helst gå in och lyssna,men ingen köper din skiva. Musiker har också rätt till att få betalt! :D Provlyssna och köp sen skivan om du gillar den! ;)

2011-06-10 @ 09:46:41
URL: http://jennybroberg.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0