Mms.

mitt mms som jag skickade verkar inte komma fram. är säker på att det är skickat, det ser man liksom på min mobil, och till rätt. men sak samma.

vi har tvätt hängande i sovrummet. var ganska mycket som inte var tort. suck. mest edwin kläder. så det är ganska många galgar som hänger i sovrummet. ser lite roligt ut med edwins små kläder på galgar. tur ändå att det var hans kläder. för om det var mer av våra vet jag inte riktigt hur jag skulle bete mig. galgarna funkar liksom som en pinne som man hänger hans tröja på, och inte dubbelvikt. svårt att förklara..

har packat upp ljusen medan edwin sov. han är påväg att vakna nu. och den första har redan varit här och hämtat sina grejor.

så nu när edwin vakna ska vi nog ta på oss skorna och gå ut. och vänta in pappan som snart slutar, tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0