Skattepengar.

nu kom sambon hem med världens smailj. så nu ska vi klä på oss och åka och handla för hans skattepengar. en grej han vill ha, och "tjatat" om. själv så kan man inte säga så mycket..

fick en 1000-lapp. inte så mycket att hurra för. den ska jag spara till båten. så nu är resan "räddad". fast kommer få pengar av pappa oxå. det är jag typ 100% säker på. speciellt om jag önskar det. plus så fundera han på att ta motercykeln in på söndagen om det är finväder. så pengar till mig ;)

nu ska jag skriva klart min bakningsnota. så ska vi iväg och handla det på en gång oxå. smörgåstårtan får vi ta en annan dag. alltså skriva notan. eller om jag gör det ikväll. måste kolla in bilden jag hade på martin smörgåstårta, vad det var på. tyckte den var god med de saker på. så tänkte ha samma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0