Snart klart.

snart ska vi ner i tvättstugan och hämta upp tvätten. dock är inte torkskåpet klar förrän kvart över ett, typ. men tänkte vara nere till ett i alla fall. är typ hundra säker på att personen som har tvättid efter mig redan har stoppat in i maskinerna, eller kanske gör det i detta nu. de hade nämligen tvättid efter mig igår oxå ;) så går det om man lägger nummer på minnet, är för övrigt mammas gamla nummer. så kanske därför jag kom ihåg det. men alla bruka stoppa i tvättmaskinerna lite tidigare. själv bruka jag kunna gå ner en kvart tidigare och stoppa i. så då tycker jag att mitt torkskåp kan gå en kvart in på deras tid oxå. jag och edwin får roa oss nere i källaren en stund. men han är inte så svår road om maskinerna snurrar runt ;)

sen när vi kommer upp ska han få sova en stund. han vaknade sju imorse. efter han sovit och vaknat igen, tänkte jag att vi skulle gå ut en stund. om det inte blir ful väder. verka vara sjukt varmt ute. och typ ingen sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0