Tragiskt.

såg något tragiskt på crusingen ikväll. en tjej som var fullast än fullast. ni skulle sett hennes ögon, och jag tror hon inte var påverkad av något annat. för hon "umgicks" med alkisar. det märker man på deras beteende. inte för jag är speciallist.

men sak samma. och jag är nästintill hundra procent säker på att denna tjej var gravid. hon hade en sån mage. och jag vet att man kan ha mage ändå som ser så ut. men jag grubblade länge. börja läge märke till att magen såg hård ut, liksom inte bullig som den gör när man är "tjock". och när hon böjde sig ner så böjde hon sig som man gör när man är gravid. liksom när hon gick så gick hon som gravida gör. liksom med ryggen bakåt, och vagga fram.

så därför tror jag på allvar att hon var med barn. och var super full. och rökte på det, fast det är bara en fis i rymden motför alkohol. tycker jag.. alkohol ska man helt enkelt vara utan. egentligen rökning eller nikotin i den saken oxå. men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0