Uppfunna.

hittade alla delar som var "borta". tydligen hade edwin fått skavsår utav foppatofflorna så de låg i bilen. och även muggen. och den stod upprätt så inget vatten hade läckt. den sista sandalen hittade jag på kattpellaren när jag tände lampan och hade gett upp sökande. och tagit emot att det bara finns en sko.. men som sagt. det låg där så fint.

ska skriva ner allt om resan senare. dock kankse det inte är så läsvärt. men jag vill ha kvar ;) få se om jag lyckas få in bilderna i datorn oxå. hoppas att det inte är samma problem som sist. då blir jag ledsen. för då kommer alla bilder att försvinna. så ska testa och med det gamla sd-kortet först. gör inget om de bilderna försvinner eftersom jag redan har dem. bruka ha det sd-kortet till kort som ska skrivas ut. fyller det och åker på media markt och framkallar. dock så var det två år sedan sist. och så funderar jag på att skicka via datorn, och testa den vägen för en gångsskull. dock så måsta man ha pengar och jag anser att mina pengar måste gå till annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0