Drink all around cup.

vi följde med och fixade bilen idag, dock var garaget i bergeforsen inte birsta. sen åkte vi på city cross och handlade lite. inte för att vi skulle ha nått speciellt. jag skulle köpa godis och kolla om de hade en drink all around cup, om så var fallet skulle vi köpa en. men det blev pumptvål (som de hade för 7 kr), balsam (mitt är nästan tom), godis (så klart, det är lördag). och så hade de ett sånt glas jag var ute efter till edwin. kostade 79:90. mycket billiagre än lekplanetens 99 kr. och så hade lekplanet "fel" färger för mig, de hade vit, röd, rosa. jag ville ha grön eller blå. men nog om det. på city gross hade de ALLA färger. edwin fick den blåa. och så hade de andra motiv-nappar oxå. så ett sånt två-pack fick följa med hem. en blå och en vit mantel. valde mellan den och en med grön och brun mantel. men kände att brunt inte passar oss så bra. och så tycker jag det är tufft med vita mantlar ;)



jag måste säga att efter gått igenom glaset. hur det funka och så, även testa drukit själv. så funka det jätte bra. även att man fick med ett lock. så den kommer få åka skötväska istället för pipmuggen hädan efter. jag tycker edwin är i högmod att lära sig dricka ur glas. därför jag köpte denna. så få se om han nu lär sig. en bra början i alla fall. men eftersom det är dropp-stopp på det så är det fortfarande inte samma känsla som ett riktigt glas men helt klart en sak att börja med. och väldigt bra att ha i skötväskan istället för pipmuggen.


alla färger - drink alround cup


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0