städning och promenad.

vad roligt edwin har på sitt rum. jag, eller snarare martin, tog tag och plockade ihop lite på hans rum. jag hackade på och plockade ihop resten. dock så är inte hans grejor sorterad, och inga böcker i hyllan. lite andra grejor i hyllan och blandad kompot i leksaksförvaringarna. men ack så fint det blev. och edwin blev glad eller nått. för nu leker han därinne. eller snarare river. har redan rivit ut en av leksaksförvaringen. så redan en tredjedel av leksakerna på golvet. men ska komma ihåg att plocka ihop när han lägger sig för nätterna, det får komma med i rutinerna igen. han kan sitta mycket längre då på sitt rum och poa på. och så är det mycket lättare att gå därinne ;)

annars idag har vi städat. på pappans intiativ (som alltid) jag tog tag i balkongen så nu kan vi oxå vara där ute inte bara katterna ;) körde ihop allt som bara var utstoppat och ställde bakom dörren. blev en liten förvaring där. och så syns den inte när balkongen är öppen. den syns inte för åskådare från utsidan heller eftersom vi jämnt har "rullgardinerna" för :P och så blev det dammsugat. men dock så försvann inte all katthår från mattan men mycket bättre än innan är det i alla fall. fixade pellaren lite grana oxå. det var massa lösa snören som hängde som jag tog bort. den pellaren på balkongen används mest som sovplats, enligt mig. men katterna använder nog den än som klöspellare, men det får de ;)

sen så tror jag Morrisen äntligen ska få sin plats på katthyllan. den är rengjord på allt "skräp" som låg där. så det är kvar att göras för min del.

annars så följde jag med mamma in till clas ohlson. gick både dit och hem. känner mig nöjd. speciellt i fötterna. mina skor är inte de bästa att gå i om man ska gå mycket..


edwin och hans garage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0