Byte.

haha.

det ringde här hemma. och det var inte min mobil eftersom den bafann sig närmare. letade reda på martins mobil och insåg att min var borta. testade att ringa från hans till min och vem svarar. joo, martin. så han tog fel mobil när han åkte på jobbet. min mobil ligger liksom alltid på samma ställe. på akvariumet i hallen. så om det ligger en mobil där så är det min. och den tog han nu.

så nu har vi byt lånat telefon :/ han kanske kom hem och bytte. så nu får jag dras med hans mobil med dålig batteri. det kanske ska nämnas att vi har samma modell på telefon ;) men ska nog se till att jag får min mobil tillbaka. för han får inte surfa på min. kostar skjortan. betalade en telia-räkning igår på 560 kr. det sög, kan jag säga. och av den summan är en tredjedel fasta avgifter, typ..

men jag fick mig i alla fall en skratt-attack när jag insåg att han svarade när jag ringde.

och nu ringde han upp. stod det liksom mari och en bild på mig. kändes märkligt. han är påväg hem nu i alla fall. så jag får skjuts till dagis. så dax att dra ut.

sen måste jag fråga vad de gör i huset mittemot???? en stor lyftkran. och nu lyfter de upp nån i bur. liksom sju våningar. crazy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0