Fann.

och nu hittade jag hur man fann alla arkiverade inlägg. jag bruka liksom skriva massa bokstäver på måfå och klicka på knappen "spara som utkast". men nu fann jag de som jag tappat bort osv. och hur jag fann det? joo. var ett tag sedan jag var inloggad. hade som sagt några vid utkastet. som jag absolut inte vill tappa bort. och tänkte som sagt börja söka rätt på alla igen. men då fann jag. och då behöve rjag inte söka rätt på dem. kan de ligga där de ligger, lätt att komma åt nu.

och så kan man fråga sig varför jag inte skrivit något. och det är väl den enkla anledningen till att jag inte har någon lust. skulle skriva en gång, typ för en vecka sen, men kunde inte publisera inlägget. och då blev jag ännu mera arg och struntade i det helt. så på den nivån är det just nu. men jag kommer igen. det lovar jag. har massa gammalt jag inte publiserat än. och då kan man fråga sig varör jag inte gjort det. och det beror på att i några inlägg ska det in bilder, de är så långa och bilder är tagna som ska som sagt bara in. och så har jag några inlägg jag inte är klar med. som jag hoppas jag får lusten till att få klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0