Fint.

det blev en halv rensning av diskbänken. dock med hjälp, och jag kanske inte gjorde så mycket.. men jag höll då på med skafferiet. och det blev så fint ;) kolhydrater längst upp, såsom ris, bulgur, och massa olika pastasorter. hyllan längst ner bakgrejor och edwin saker. och den i mitten hamnade resten på, såsom såser, oboy, konserver, hårdbröd, och kakor..

så få se om ordningen håller i sig tills jag fyller år. hoppas på det. blev en halv hjärtad tömning av kylskåpet oxå. så jag fyllde den tredje påsen. men kyl och frys tas imorgon. men då förhoppningsvis med hjälp. lite svårt att veta vad som ska slängas eller inte. men det ska nog gå. har även tävttstuga imorgon klockan tio. medan edwin är på dagis.

och pengar fick man av pappa i helgen för det han var skyldig och lite till. det kallas väl ränta ;) så det ska gå till bakning, och tårtmakning. men börja baka ska jag till veckan. denna vecka är städ på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0