Framtida insättning.

vad konstigt. gick in på min internetbank. står det framtida insättning och sen -1050. så då är det alltså minus konstigt. det är alltså barnbidraget som ser så konstigt ut, just nu. ska kolla imorgon för det ska stå plus den siffran. men det kanske ändras till imorgon. hoppas på det. inte för jag bruka inte få barnbidraget så det ska funka. det rullar liksom på. har inte tänkt på det förrut förrän nu. men det kanske ser så tokigt ut.

väntar in pengar för ljusen oxå. fast det är bara en som betalt utav tre. och en av de kan man räkna kommer sent med betalningen, bruka typ alltid lägga ut. i alla fall när det rör sig i den summan som det gör. fast min regel är att inga ljus förrän pengarna är framme. men personen i fråga bruka alltid betala men då när paketet är skickat, utan att person vet om det. men just nu kan jag inte lägga ut förrän den tredje personen betalat, det är en sån pass summa som jag helt enkelt inte kan lägga ut för. men ingen idé att hispa upp sig. är ändå i tisdags jag hade partyt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0