Grease-stjärna.

tyvärr var det ganska väntat. så nu måste man nästan se grease bara för att. dock så gillar jag filmen. jag som även sett celebrity rehab både dessa säsong. dock inge mer. lyckades så klart se de med han i. men uscha vad illa han var på dem. verkligen beroende av smärtlindring. som jag tror satt väldigt mycket i huvudet. han satt ibland endast i rullstol. han hade något fel på ryggen. och tog då massa smärtlindring, som egentligen inte hjälpte eftersom det sitter i huvudet. men kanske för stunden hjälpte det han. och nu har han somnat in. dock så kanske hans enda hit i filmbranchen är just grease. är inte säker. men han var väl bra i den i alla fall. tycker det är tråkigt att de ska hålla på med sånt fjant. den ena skådespalare/artist/sångare/mm stupar en efter en, så småning om och då oftast i överdoser. om det ända är "naturliga" död'ar så bryr jag mig direkt inte. tycker liksom om det är överdos och så vidare lite rätt åt dem. men inte i den graden så jag är "dum". tycker det ändå är tråkigt.

här är artikeln. så ni fatta vad jag snacka om ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Helt sjukt att man ska behöva stå och hålla i barnvagnen hela tiden för att chaufförerna inte har vett att köra! Det krävs en hel del för att få vår barnvagn att tippa upp och ned som en gjorde så han körde ju inte som han borde. Helt sjukt!

2011-05-29 @ 16:00:26
URL: http://www.mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0