Ljusparty.

har ljusparty ikväll. ska bli muma att lukta på ljus. dock så har jag väl de nya sommardofterna men vill ha de i t-ljus. kan inet betsämma mig för en doft så blir nog alla tre av dem. eller så bara lim'en. vi får se. kom på att det blir dyrt med alla tre. men sen kom jag på att jag har presentkort så kanske blir de tre i alla fall ;) skulle behöva ny refil till s-poden oxå, liksom ny olja till badrummet. så får se vad som inhandlas.

råkade göra två kladdkakor. en med maraboudaim, som var planerad. men tyckte den inte blev nå bra så gjorde en till. en vanlig. dock så blir båda av dem platta. den ena, den med daimen rann det ut i ugnen av. borde väl slänga den springformen och köpa en ny eftersom den läcker. fyller liksom inte sitt syfte då :P men den får duga.


ljus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0