Regn.

och hur visste jag att det skulle börja regna. suck. duggade imorse när jag lämna edwin. när jag skulle hämta han var det sommarvarmt. sen har det varit fint. och alldeles för en stund sen kom det in stora mörka moln, typ åskmoln. det blev svart på himlen. och katterna blev helt crazy.

och nu står regnet som spön i backen. och glassbilen kör runt. tror det till och med regnar in. men tror det snart är över. det kan liksom inte regna så mycket på så kort tid. så antingen så slutar det, vilket jag tror, eller så regnar det bara lite. tur vi inte ska ut något mer idag ;)

katterna är rätt bra vädergudar :P bruka kunna se när det sker väderomslag. dock bruka det liksom inte vara så fort, tror jag. men rätt coolt i alla fall.

nu ska jag dona med maten, vilket är att värma i micron. är rester från igår. och tända ett ljus på toan.





siameserna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0