Sendrag?

har haft ont i foten från och till hela dagen. kommer och så går det över. det är liksom under foten, svårt att förklara. tror det kan vara sendrag. men det är så pass att man kan inte dra ut den muskeln. inte kommit på nått sätt på hela dagen i alla fall. försökt tryckt tillbaka, jaa gjort allt och det hjälps inte. tur det inte håller på så länge. men det hållt på hela dagen, till och från.

läste lite lätt på internet och där fann jag bland annat att man kan få sendrag om man har järnbrist. vilket jag tror jag har. så man kanske ska ta en pling till vårdcentralen så man får ta ett stick i fingret och då även få kolla sitt blodtryck, som man visst ska göra en gång per efter man haft havandskapsförgiftning. jag kör varanat år eller nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0