Tröttast.

byte av mobil gick bra. blev lämnad på dagis för att hämta upp edwin. imorgon ska han premiär gå i skogen :) enligt planeringen i alla fall.. sen gick jag och edwin direkt ner till hans mormor och fikade. hjälpte henne lite lätt med datorn oxå. hem och värmde mat, spagetti och köttfärsås rester. edwin åt typ inget. vet inte riktigt vad han var på för humör. slutade med att han satt och lekte med maten..

sen dog jag typ i soffan efter all undan plockning. edwin var så snäll och lugn. han låg på sin vovve med två snuttefiltar till bolibompa. och hade då vovven som huvudkudde. nästa sekund hör jag prassel. då har min lilla macktjuv lyckats rivit ner en plåt med mackförpackning på som han står och prasslar med framför mina ögon. vaddå borta?? alltså jag hörde inte smällen, inte som jag kommer ihåg i alla fall. så han fick en macka. som jag nu i efterhand fått plocka upp ur varenda rum i lägenheten inklusive balkongen..

även att jag inte hörde smällen på balkongen. bara ett barn som gnällde. som kom till mig. såg sedan när jag plocka upp på balkongen, vilket jag gör varje kväll, att bordet hade ramlat. så jag har typ kommit på att jag fortsätter skippa lunchen, som jag inte gjorde idag och blev som jag blev. låter kanske lite dumt det oxå. men sjukt trött var/är jag. konstant mätt, kanske gör sin sak att man är trött. vad vet jag? föresten så finns det i alla fall inga rester till imorgon till lunch. men äter frukost så pass sent ändå så jag klarar mig. lämnar edwin först på dagis, innan jag äter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0