Annonsering.

idag hoppas jag den dära byrån försvinner. kommer liksom inte ut med vagnen såsom det ser ut nu. inte för jag använder den så ofta. men när jag vill använda den ska den kunna komma ut oxå ;)

den som först sade skulle ha den. fick förhinder. det "roliga" i det hela är att jag mailade först vid halv sex, men när klockan passerade halv sju, letade jag fram ett nummer och smsade. då fick jag reda på förhinder. man kan tycka att den borde hört av sig innan då vi "bestämde" fyra, eller strax efter. så fick lägga ut den igen. och inget napp. så lade ut den på en annan sida som som har de andra gruppernas medlemar tillsammans. så alltså en större grupp. och där fick jag napp nästintill på en gång. och den människan kunde hämta den på en gång. men eftersom klockan var så mycket var M påväg till sängen. så vi bestämde halv elva nu på förmiddagen.

och under natten har jag fått massa napp. två mail, varav en av de har mailat två gånger. men känner att jag vill inte läsa de förrän byrån är borta, dvs att den blir hämtad nu. annars får försten utav de hämta den nu! och jag vill inte ta bort annonserna förrän den är hämtad.


byrån som ska bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0